محصولات فول بادی سالار (Terrazzo, Cement) - موزاسنگ

 

 

Terrazzo - محصولات فول بادی سالار

 

 

 

 

 

 

 

Terrazzo موزاسنگ فول بادی سالار

 

 

محصولات فول بادی سالار موزاسنگ و Terrazzo

 

 

 

با استفاده از تکنولوژی برتون ایتالیا و طی فرآیند وکیوم (حباب گیری در خلاء) نسل جدید محصولات فول بادی سالار(Terrazzo, Cement) - موزاسنگ ، به صورت  فوق فشرده تولید می گردد .

محصولات فول بادی سالار(Terrazzo, Cement) - موزاسنگ  ، پس از قالب گیری به مدت 24 ساعت در دمای 80 درجه سانتیگراد در اتاق بخار قرار می گیرند . این امر سبب می گردد کیورینگ سیمان به طور کامل صورت پذیرفته و مقاومت نهایی آن ها را به بالاترین حد خود برساند.

محصولات فول بادی سالار(Terrazzo, Cement) - موزاسنگ ، پس از اتاق بخار در 19 مرحله ساب زده می شوند که این مهم در خاورمیانه بینظیر است.

این محصولات نسبت به موزائیک های دو لایه و حتی سنگ ها سبک تر است .  تراکم بالا در محصولات فول بادی سالار(Terrazzo, Cement) - موزاسنگ ، عایق حرارتی و عایق رطوبتی بسیار مناسبی جهت استفاده در پشت بام ها در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

کل ضخامت تایل ها  درمحصولات فول بادی سالار(Terrazzo, Cement) - موزاسنگ ساب پذیرند .

به دلیل فشردگی فوق العاده بالایمحصولات فول بادی سالار(Terrazzo, Cement) - موزاسنگ ، مقاومت فشاری و مقاومت خمشی بالا یی دارند و انتخابی مطمئن جهت مراکز صنعتی می باشد .

 

کاربرد محصولات فول بادی سالار(Terrazzo, Cement) - موزاسنگ :

 نظر به تکنولوژی تولید این نوع موزائیک (vibro compaction under vacuum) که باعث بالارفتن فوق العاده مقاومت می گردد ، محصولات فول بادی سالار(Terrazzo, Cement)  را می توان در کلیه فضاهای صنعتی با بار ترافیکی بالا، بام ها ، پارکینگ ها ، انباری ها ، کف سوله ها ی صنعتی ، مراکز آموزشی و بهداشتی (جهت زیر کف پوش ها ) و ... استفاده نمود.

یکی از بزرگترین مزیت های محصولات تولید شده در مجتمع کارخانجات سالار ابعاد بی نظیر 40×40، 40×60، 60×60 ، 61×121 و پله هایی از همان طرح و رنگ است ؛ که سبب ایجاد تمایز این محصولات است.

این امر علاوه بر زیبایی ، سرعت اجرا در هنگام نصب را افزایش می دهد.

 

ویژگی های برتر محصولات فول بادی سالار(Terrazzo, Cement) - موزاسنگ :

  • مجتمع کارخانجات سالار با تولید روزانه 8000 مترمربع ، تأمین کننده مناسبی برای پروژه های بزرگ و فوق بزرگ صنعتی می باشد.
  • بدون رگه و بازی رنگ هستند.
  • تنها موزائیک کالیبره در جهان زیر مجموعه محصولات فول بادی سالار(Terrazzo, Cement) است.
  •  کل ضخامت تایل ها ساب پذیرند.
  • Cement در مقایسه با موزائیک های دولایه سبک ترند.
  • برای داشتن ساختمان هایی مقاوم در برابر زلزله ، سبک بودن محصولات فول بادی سالار(Terrazzo, Cement) - موزاسنگ یک امتیاز برجسته است.
  • مقاومت فشاری و مقاومت خمشی بالای این محصولات سبب شده تا بهترین گزینه برای مکان های پر تردد باشند.
  • تراکم بالای محصولات فول بادی سالار(Terrazzo, Cement) - موزاسنگ ، سبب شده عایق حرارتی و عایق رطوبتی بسیار مناسبی جهت استفاده در پشت بام باشند.
  • فشردگی فوق العاده این محصولات ، بهترین گزینه را در اختیار مراکز صنعتی قرار می دهد.

 

 

موزاسنگ سالار (Terrazzo) در فروشگاه H&M
موزاسنگ سالار(Terrazzo) در فروشگاه H&M