موزاسنگ فول بادی سالار
Terrazzo

با استفاده از تکنولوژی برتون ایتالیا و طی فرآیند وکیوم (حباب گیری در خلاء) نسل جدید موزاسنگ ، به صورت  فوق فشرده تولید می گردد .
موزاسنگ های فول بادی سالار ، پس از قالب گیری به مدت 24 ساعت در دمای 80 درجه سانتیگراد دراتاق بخار قرار می گیرند . این امر سبب می گردد کیورینگ سیمان به طور کامل صورت پذیرفته و مقاومت موزائیک ها را به حد نهایی خود برساند.
موزاسنگهای فول بادی سالار پس از مرحله اتاق بخار در 19 مرحله ساب زده می شوند که این مهم در خاورمیانه بی نظیر است.​​​​​​​

علی رغم تک لایه بودن موزاسنگ های فول بادی سالار کل ضخامت تایل ها ساب پذیرند .
به دلیل فشردگی فوق العاده بالای موزاسنگ های فول بادی سالار ، مقاومت فشاری و مقاومت خمشی بالایی دارند و انتخابی مطمئن جهت مراکز صنعتی می باشد .
کاربرد محصولات فول بادی سالار :
نظر به تکنولوژی تولید این نوع محصولات (vibro compaction under vacuum) که باعث بالارفتن فوق العاده مقاومت می گردد ، محصولات فول بادی سالار را می توان در کلیه فضاهای صنعتی با بار ترافیکی بالا، بام ها ، پارکینگ ها ، انباری ها ، کف سوله ها ی صنعتی ، مراکز آموزشی و بهداشتی (جهت زیر کف پوش ها ) و ... استفاده نمود.
یکی از بزرگترین مزیت های محصولات تولید شده در مجتمع کارخانجات سالار ابعاد بی نظیر 40×40، 40×60، 60×60 ، 61×121 و پله هایی از همان طرح و رنگ است ؛ که سبب ایجاد تمایز این محصولات است.
این امر علاوه بر زیبایی ، سرعت اجرا در هنگام نصب را افزایش می دهد.
ویژگی های برتر محصولات فول بادی سالار :
-         مجتمع کارخانجات سالار با تولید روزانه 8000 مترمربع ، تأمین کننده مناسبی برای پروژه های بزرگ و فوق بزرگ صنعتی می باشد.
-         بدون رگه و بازی رنگ هستند.
-         با توجه به تک لایه بودن کل ضخامت تایل ها ساب پذیرند.
-         برای داشتن ساختمان هایی مقاوم در برابر زلزله ، سبک بودن محصولات فول بادی سالار یک امتیاز برجسته است.
-         مقاومت فشاری و مقاومت خمشی بالای این محصولات سبب شده تا بهترین گزینه برای مکان های پر تردد باشند.
-         تراکم بالای محصولات فول بادی سالار ، سبب شده عایق حرارتی و عایق رطوبتی بسیار مناسبی جهت استفاده در پشت بام باشند.
-         فشردگی فوق العاده این محصولات ، بهترین گزینه را در اختیار مراکز صنعتی قرار می دهد.
 
 
 
​​​​​​​