معایب واش بتن

 

واش بتن

 

اگر از دیدگاه مهندسی و منطقی بخواهیم به این محصول نگاه کنیم  عیب و نقص چشم گیری ندارد.چرا که نسل نوینی از محصولات محوطه سازی هستند؛ با توجه به نیاز ها ساخته و توسعه یافته اند. واش بتن ها از سنگ های دانه بندی ،ماسه و سیمان تولید می شوند که اگر مشخصات فنی مواد اولیه با استاندارد های بین المللی هماهنگ باشد، دیگر نباید نگران محوطه ای باشیم که با این محصولات مفروش شده اند.

اگر به دنبال معایب واش بتن هستند متن زیر را تا انتها بخوانید.

اجازه دهید دقیق تر توضیح دهم . مجتمع کارخانجات سالار، سنگ دانه بندی واش بتن های خودرا از معادن خاص تهیه می کند. چرا که  سنگ های دانه بندی باید از آزمایش های مختلف و سخت گیرانه ای سربلند بیرون بیایند که براساس دستورالعمل های کمپانی برتون ایتالیا انجام می شود. همین سنگ های دانه بندی کوچک نقش بزرگی در مقاومت محصول تولید شده برعهده دارند.

پس باید راسا مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و خمش داشته باشند. نمونه سنگ های دانه بندی از معادن گوناگون مورد مطالعه قرار می گیرند و آن نمونه ای که مورد تایید باشد خریداری می شود .

زمانی که سنگ دانه بندی مقاوم را در محصول استفاده می کنیم ، دیگر با مشکلات خرد شدن سنگ دانه ها و اصطلاحاً کچل شدن تایل ها که در محصولات متفرقه بسیار مشاهده می شود مواجه نخواهیم شد.

ما با افتخار اعلام می نمائیم که واش بتنهای سنگ سالار را می توان حتی بعنوان کف کاذب استفاده کرد. مقاومت فشاری بالا یکی از مهم ترین شاخصه های واش بتن آنتیک سالار است که در هیچ یک از انواع واش بتن موجود در بازار مشاهده نخواهید کرد.

سیمان نیز یکی دیگر از مواد اولیه مهم و تاثیر گذار در محصول نهایی واش بتنی است که می خواهیم در محوطه های باز و در معرض انواع تغییرات جوی و تردد ها قرار بگیرد.

زمانی که از سیمان با کیفیت و به نسبت مناسب استفاده می کنیم دیگر نگران چسبندگی میان سنگ های دانه بندی نیستیم. سیمان در واش بتن های آنتیک سالار با سنگ های دانه بندی به خوبی درگیر می شود و اجازه نمی دهد سنگ دانه بندی از سطح تایل جدا شود. حفره ای برای نفوذ آب نیز باقی نمی گذارد و این مانعی بر یخ زدن می باشد.

 

واش بتن سالار
واش بتن آنتیک سالار و چمن

 

همچنان به دنبال معایب واش بتن هستید؟

یکی از دغدغه های آرشیتکت ها هنگام انتخاب محصول ، نحوه نصب آن و تعمیر و نگهداری است .  واش بتنی که مراحل کالیبراسیون را کامل طی کرده باشد ، دیگر نیازی به درگیری ذهنی نصب و نگهداری ندارد .

نصب واش بتن ها ی آنتیک سالار بسیار آسان است ، پس از یک زیر سازی واش بتن ها را نصب می کنند و بند کشی را طبق سلیقه خود انجام می دهند . حالا گاهی تصمیم دارند بین تایل ها از چمن استفاده کنند یا با همان بندکشی های معمول. می توان دو یا چهار تایل را نزدیک به هم قرار داد و دور تا دور آن ها را بند کشی نمود . 

با توجه به مقاومت بالای واش بتن های آنتیک سالار در برابر سرما و گرما ، فشار ، سایش و خمش ، تردد و اشعه های مضر خورشید هزینه نگهداری خاصی را متقبل نخواهید شد .این محصول سالیان سال درست مانند روز اول زیبا و یکپارچه باقی می ماند.

برجستگی های سطح واش بتن آنتیک سالار استاندارد هستند . به عبارتی در عین حال که ضریب سرخوردگی را تا صفر پایین آورده اند ، راه رفتن و ایستادن روی سطح آن بسیار راحت است . 

شستشوی سطح محوطه ای که از محصولات واش بتن آنتیک سالار استفاده کرده باشد خیلی آسان است . چرا که برجستگی ها به صورتی نیستند که آلودگی را در میان خود جای دهند و همچنین به دلیل جذب پایین آلودگی های سطحی را جذب نمی کنند و همواره زیبا خواهند ماند.

آیا هنوز هم به دنبال معایب واش بتن هستید ؟

با توضیحاتی  که دادیم قطعا متوجه خواهید شد که واش بتن اگر محصول مجتمع کارخانجات سنگ سالار باشد .

اگر از مواد اولیه با کیفیت تولید شده باشد .

اگر مراحل تولید را به طور کامل طی نموده باشد .

اگر با توجه به استانداردهای جهانی تولید شده باشد.

اگر مطابق با علم روز دنیا باشد ...

نه تنها عیبی ندارد بلکه مناسب ترین گرینه برای استفاده در محوطه های مختلف است . هم در برابر سرما و گرما مقاوم است و هم در برابر فشار و تردد . هم سازگار با طبیعت است و هم مقاوم در برابر اشعه های مضر خورشید .هم در رطوبت شمال کشور مقاوم در برابر رشد جلبک و خزه ها در ویلاهای ساحلی است و هم در غرب کشور مقاوم در برابر یخ زدگی در سرمای کوهستانی زاگرس.هم زیباست و هم پایدار .

شما می توانید در گذر سالیان از زیبایی آن لذت ببرید و به روش های آسان آن را شستشو نموده و استفاده نمایید.

کافی است کمی خلاق باشیم تا با تلفیق واش بتن ها در رنگ های مختلف ، تلفیق ابعاد متفاوت واش بتن ها در کنار هم ، تلفیق واش بتن ها با چمن  و یا استفاده یکپارچه در محوطه مورد نظر ، اعم از حیاط ، رمپ ، پارکینگ ، حیاط خلوت ، روف گاردن ، پیاده رو ، پارک ، فضای بازی ، مسیر های پیاده راه ، باغ ها ، باغچه ها ، ویلاها ، فضای باز مقابل ساختمان های اداری و تجاری ، در کف و یا نمای انواع ساختمان ها از زیبایی این محصول بی نظیر لذت ببریم .