قیمت هر متر مربع واش بتن

قیمت واش بتن

 

قیمت فروش محصول میزان پرداختی است که مشتری برای یک محصول پرداخت می کند . محاسبه قیمت در اقتصاد کلان مشمول پارامترهای زیادی است که برای هر محصول یا خدمت خاص متفاوت است . قیمت در صنایع مادر و محاسبه آن به گونه ای علمی است که برای یک خدمت در محل نمی توان از آن فرمول کمک گرفت . در صنعت ساختمان هم با توجه به تعدد کالا ها و خدمات ، استراتژی قیمت  گذاری فرمول مخصوص خود را دارد.

پارامترهای اساسی قیمت در مصالح ساختمانی 

برای به دست آوردن قیمت تمام شده در کالاهای ساختمانی زمانی را به تجزیه و تحلیل داده های خود اختصاص می دهیم .در درجه اول باید لیستی از مواد اولیه ، نیروی انسانی ، استهلاک سیستم تولید ، ابزار ها، نگهداری ، بسته بندی ، حمل و نقل و ... را داشت. هزینه های تحقیقات و آزمایش بر روی محصولات پیش از اقدام به تولید محصول با مواد اولیه خاص و جدید تا پس از تولید و آزمایش های دوره ای برای اطمینان از کیفیت و استانداردهای  داخلی و خارجی  نیز سهم بسزایی در قیمت گذاری به عهده دارند. قطعاً تک تک این گزینه ها در قیمت تمام شده محصول تاثیر دارد . 

محاسبه قیمت در کف پوش های واش بتن 

برای به دست آوردن قیمت خام در واش بتن ها در درجه اول سیستم  تولید مورد توجه قرار دارد که هر تولید کننده با توجه به سیستم مخصوص به خود ، هزینه های متفاوتی را تقبل می کند . هزینه های مستقیم و غیر مستقیم که بر یک تولید کننده تحمیل می گردد اعم از هزینه نگهداری ، تعمیرات ، خرید قطعات برای بازسازی و نوسازی ، نیروی متخصص مشرف به دستگاه ها و ... در قیمت گذاری برای واش بتن ها متفاوت است. اختلاف قیمت واش بتن ها از همین قسمت آغاز می شود. 

عنصر بعدی در تعیین قیمت ، که هم تاثیر زیادی بر روی کیفیت محصولات  و هم تاثیر مضاعفی بر روی قیمت تمام شده یک محصول در ردیف تولیدات ساختمانی دارد ، نیروی انسانی است . هر چه سیستم تولید پیشرفته تر باشد نیاز به کارشناس و نیروی متخصص جهت کار با دستگاه ها داریم . قطعاً تفاوت در دستمزد ها مبیّن این مسئله خواهد بود . 

مواد اولیه هم نقش عمده ای را در کیفیت محصول نهایی خواهند داشت ؛ اگر در استفاده از مواد اولیه با کیفیت و با نسبت های مهندسی شده ، مضایقه کنیم ، بی شک نتیجه حاصله محصولی خواهد بود که به زودی شکل ظاهری خود را از دست می دهد و کارآمدی لازم را نخواهد داشت . این قسمت هم که با توجه به نوسانات بازار ، سیمانی که در بورس ارائه می شود و هر بار با رشد قیمت مواجه شده ، سنگ دانه بندی با کیفیت و مقاوم که علاوه بر قیمت آن باید محاسبه قیمت حمل از معادن دور و نزدیک را هم در نظر داشت ، رنگ دانه هایی که برای زیبایی و تنوع واش بتن ها استفاده می شوند و... نیاز به توضیح اضافه ای ندارد .

محاسبه هزینه هایی که در بالا قید شد کار آسانی نیست اما هر یک از این پارامترها به تنهایی می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت تمام شده واش بتن ها داشته باشد . پس ناچاریم تا به دقت تمامی هزینه ها را بررسی نموده  ، همین هزینه ها هستند که در بدست آمدن قیمت امام شده یک محصول به صورت مستقیم ایفای نقش می نمایند . 

 

متوسط قیمت هر مترمربع واش بتن 

برای برآورد قیمت هر مترمربع واش بتن ، تمامی هزینه هایی که در بالا ذکر شد به انضمام مارجین سودی که در نظر گرفته می شود محاسبه می شود .که معمولا بر اساس درصدی از قیمت پایه در نظر گرفته می شود. این دقیقا بدین معناست که اگر کالایی باظاهر یکسان اختلاف قیمت دارد ، حتماً کیفیت آن کالا را بررسی کنیم .یقیناً علت تفاوت قیمت را می یابیم.

واش بتن می تواند ارزان قیمت باشد اما پس از مدت کوتاهی به شکل تصویر زیر در بیاید . اما می توان با یک بار پرداخت ، کیفیت و زیبایی را یک جا به پروژه خود  بیاوریم.

 

واش بتن کچل                          قیمت هر مترمربع واش بتن

برای این که با انواع واش بتن ها و ابعاد مختلف آن بیشتر آشنا شوید ، نحوه تولید متفاوت این محصول را بررسی نمایید و در پایان برای خرید کالایی با کیفیت اقدام نمائید  می توانید مقاله ای که با عنوان انواع واش بتن با ابعاد مختلف که در همین سایت قرار دارد را مطالعه نمائید .

فاکتور های زیادی برای تعیین قیمت در نظر گرفته می شوند .  با علم به این موارد می توانیم برنامه ریزی مناسبی برای انتخاب کالایی که به آن نیاز داریم انجام دهیم و برای هریک اقدام کنیم . 

واش بتن یک گزینه عالی برای محوطه سازی در فضاهای مختلف حیاط ، پارکینگ ، رمپ ، روف گاردن ، پیاده راه ، پارک و... است. این کفپوش دارای مزایای زیادی است و می تواند به زیبایی و جذابیت فضای مورد نظر کمک کند. هزینه ای که برای یک واش بتن با کیفیت پرداخت می کنیم ، در دسته هزینه هایی است که یک بار برای سالیان دراز پرداخت می شود . خرید واش بتن های ارزان قیمت و بی کیفیت ، شاید به نظر خرید سودمندی است ، اما در کوتاه مدت زیبایی اولیه را از دست می دهد ، شکسته و خرد می شود و ناچار به جمع آوری و استفاده از جایگزین خواهیم بود. به همین دلیل توصیه می شود برای کالاهایی که قرار است در بلند مدت ، استفاده کنیم اولویت با کیفیت محصول باشد .