خاطرات شیرین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران مرداد 1402

مرور کوتاهی بر خاطرات شیرین نمایشگاه واش بتن بین المللی تهران - مرداد 1402 خواهیم داشت.

 

زیبایی خیره کننده محصولات مجتمع کارخانجات سالار اعم از واش بتن های آنتیک ، سنگ های صنعتی ، رنگ های متنوع بتن اکسپوز، طرح های گوناگون محصولات فول بادی سالار (Terrazzo&Cement) ، مجموعه جدید سنگ های روستیک ، سالار موزائیک همه و همه توجه بازدیدکنندگان مختلف از سرتا سر میهن عزیزمان را به خود جلب می کرد . 

کوچک و بزرگ فرقی نمی کرد اما هر کس از کنار غرفه عبور میکرد حتما با تحسین دستی بر ظرافت محصولات می کشید و یا به همراهش نشان می داد که با کیفیت ترین واش بتن آنتیک را باید از همین کارخانه تهیه کرد . 

واش بتن آنتیک سالار توجه مخاطبین زیادی را به خود اختصاص می داد
جمعی از دوستان برای انتخاب و تایید محصولات به شور نشستند.

 

 

واش بتن آنتیک سالار بهترین متریال برای محوطه سازی
دوستانی که قبلا از محصولات رنگارنگ مجتمع کارخانجات سالار استفاده کرده بودند برای تشکر و بازدید از کارهای جدید، ما را سرافراز نمودند.

 

از دیگر خاطرات شیرین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران مرداد 1402 تازه کردن دیدارها با دوستانی بود که کمتر فرصت ملاقات های حضوری را داشتیم .

 

واش بتن آنتیک سالار بهترین محصول برای ویلا سازی در شمال
دوستان بزرگواری اطلاعات خود را درباره محصولات تکمیل می کردند.  

 

 

واش بتن آنتیک سالار مناسب برای سرما مقاوم در برابر یخ زدگی
دوستی از مزایای محصولات مجتمع کارخانجات سالار در مقایسه با محصولات مشابه سخن گفتند.

 

یکی از خاطرات شیرین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران مرداد 1402 دیدار با مهندسانی بود که تازه پا به عرصه صنعت ساختمان نهادند و قصد دارند برای بهترین بودن ، بهترین ها را انتخاب و در پروژه های خلاقانه خود استفاده کنند .امیدوارم شاهد موفقیت و سربلندیشان باشیم.

 

 

و بالاخره دوستان زیادی خاطرات شیرین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران مرداد 1402را برای ما ساختند و ما را سرافراز نمودند که این تصاویر تنها گوشه ای از دریای محبت آن ها را نشان می دهد . 

از تک تک شما همراهان همیشگی سپاس گزاریم.

مدیریت و پرسنل مجتمع کارخانجات سالار