سنگ سالار در نمایشگاه چین

 

 

واش بتن آنتیک سالار در چین

 

نمایشگاه واردات چین (China International Import Expo)  از روز 5 نوامبر 2023 آغاز به کار می نماید . شی جین پینگ رئیس جمهور چین نامه ای به ششمین نمایشگاه بین المللی واردات چین (CIIE) که روز یکشنبه در شانگهای افتتاح  می شود ، ارسال کرد. وی در ویدئو کنفرانس خود از حضور میهامانانی که از کشورهای مختلف در این نمایشگاه حاضر شدند ، تشکر کرد.

لی کیانگ، نخست‌وزیر چین در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی واردات چین (CIIE) سخنرانی می نماید.

 

واش بتن آنتیک سالار در سالن1-5 نمایشگاه چین
مسیر ورود به سالن های نمایشگاه واردات چین 2023

 

 

 

واش بتن
نمایی از غرفه سنگ سالار در نمایشگاه CIIE

 

 

 

شرکت سازان سنگ سالار در این نمایشگاه حضور دارد و کالاهای خود را به 154 کشور شرکت کننده 3400 غرفه دار و 394000 بازدیدکننده حرفه ای ارائه داد. 

 

معاون اول ریاست جمهوری ایران جناب آقای دکتر محمد مخبر نیز در راس هیئتی بلند پایه از مدیران اقتصادی و تجاری ایران در روز افتتاحیه از غرفه شرکت سازان سنگ سالار بازدید کرد . ایشان اظهار امیدواری کردند حضور پررنگ شرکت های تولیدکننده ایرانی در این نمایشگاه سبب احیای پیوندهای تاریخی ، اقتصادی و تجاری دو کشور گردد .

همچنین  پشتیبانی از اجرایی شدن قراردادهای تجاری و سرمایه گذاری میان طرفین را در دستور کار خود دانستند.

 

واش بتن آنتیک

 

وزیر صمت  نیز در ساعات آغازین این نمایشگاه با حضور در غرفه سالار سنگ با مدیران این مجموعه به گفتگو نشستند .دکتر عباس علی آبادی قول مساعدت و حمایت از پیشروان و فعالان صنعت را داده اند.

 

سالار سنگ

 

 

نمایشگاه واردات چین ابتکار جدیدی است که به میزبانی وزارت بازرگانی جمهوری خلق چین و شهرداری شانگهای از سال 2018 شروع به فعالیت کرد ، البته در دوران شیوع کرونا با وقفه مواجه شد ولی بعد از آن دوباره بازگشایی شد .