انتخاب کفپوش مناسب برای فضا های مختلف

 

کفپوش مناسب پیاده رو

 

 

کفپوش ها به طور کلی دسته بندی بزرگی از مصالح ساختمانی هستند. هرگونه محصولی که برای پوشاندن کف فضای ما استفاده می شود در دسته کفپوش ها قرار می گیرد. انواع موزائیک ها، سنگفرش ها، پارکت ها، حتی فرش و موکت در دسته بندی کفپوش ها قرار می گیرند. هر کدام ازاین دسته بندی ها خود زیر مجموعه های متنوع و متفاوتی دارند که به اقتضای فضا و مکان مورد نظر ما از هر یک از آن ها استفاده می شود . بعنوان مثال این روزها برای محوطه سازی واش بتن یکی از محبوب ترین گزینه هاست .(واش بتن همان موزائیک برجسته است که بخشی از سنگدانه های موزائیک پس از شسته شدن سیمان اطراف آن هویدا است .) اما این که آیا هر واش بتنی مناسب است یا خیر خود مقوله ای تامل برانگیز است . واش بتن ها به دلیل سطح برجسته ای که دارند در هنگام بارش یا شستشو افراد را با مشکل لیز خوردن مواجه نمی کنند . اما اگر جذب آب واش بتن بالا باشد سبب شده تا آب به آن نفوذ کند و با اولین دوره سرما یخ زده و تایل ها را دچار شکستگی و ترک نمایند . این مسئله موجب شده تا زیبایی ظاهری اولیه به سرعت از بین برود .

 

 

 

کفپوش مناسب رمپ پارکینگ حیاط روف گاردن

 

 

 

 

اما اگر طی یک انتخاب شایسته واش بتن مناسبی  را انتخاب نمائیم که علاوه بر مقاومت فشاری و خمشی بالا ، جذب آب پایینی داشته باشد می توان در پروژهای مختلف در مناطق آب و هوایی گوناگون از آن استفاده کرد و تا سالیان سال از زیبایی و مقاومت این محصول بهره برد.

بتن اکسپوز ها هم از این دایره مستثنا نیستند کیفیت محصول اولویت ما در خرید آن است و بر طبق مشخصاتی که از آن بتون اکسپوز داریم نسبت به نصب آن اقدام می کنیم . نسل جدید بتن اکسپوز به دلیل زیبایی فوق العاده و مقاومت بالا یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در کف سازی ، نما و حتی پله می باشد .

 

 

کفپوش مقاوم

 

 

گاهی برای فضاهای داخلی نیاز به استفاده از کفپوش دارید؛ درکنار فرش و موکت و یا به تنهایی . لازم است کفپوشی را انتخاب نمایئد که علاوه بر مقاومت های لازم زیبایی ظاهری بالایی داشته باشد. در جستجو پیرامون یافتن کفپوشی با تمامی این مشخصات به بررسی انواع کفپوش ها پرداختیم . دسته بندی های مختلف یکی پس از دیگری از این دایره حذف شدند . یک دسته به دلیل داشتن لعاب خاصیت شکنندگی بالای دارد .