عقد قرارداد

مجتمع کارخانجات سالار پس از ربع قرن فعالیت مستمر و پیوسته در راستای صادرات محصولات تولیدی خود اعم از واش بتن آنتیک فول بادی سالار ، سنگ های صنعتی سالار ، نسل جدید بتن اکسپوز سالار ، Terrazzo & Cement، موزائیک های دو لایه پرسی و ... سایر محصولات با کیفیت جهانی توانست باردیگر در پروژه های عمرانی کشور سوریه گام تازه ای بردارد.

 

واش بتن آنتیک سالار در سوریه
مدیران مجتمع کارخانجات سالار در اتاق بازرگانی البرز و عقد قرارداد بین المللی

 

در بازدید هیأت تجاری کشور سوریه در اتاق بازرگانی البرز ، قراردادی بین مجتمع کارخانجات سنگ سالار و یکی از بزرگترین پیمانکاران صنعت ساختمان کشور سوریه منعقد گردید . 

کشور سوریه برای اثبات قدرت خود در بازسازی مناطق جنگ زده و همچنین گسترش صنعت ساخت و ساز خود تصمیم دارد از بهترین متریال دنیا استفاده نماید . به همین دلیل برای خرید بخشی از آن ، بعنوان نمونه واش بتن آنتیک به ایران سفری داشتند. در این راستا نظر به علم بر کیفیت بالای محصولات مجتمع کارخانجات سنگ سالار در اتاق بازرگانی استان البرز، ملاقاتی با مدیران این مجموعه صنعتی داشته و قراردادی فیمابین این دو قطب صنعت ساختمان منعقد شد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از تنوع محصولات و لیست کشورهای واردکننده تولیدات مجتمع کارخانجات سنگ سالار      می توانید از سایت این شرکت بازدید نمائید . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و همراهی با شما عزیزان          از مشاوره در انتخاب محصول مناسب تا مشاوره در مراحل نصب در کنارشما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات     بیشتر با شماره 4 115 4 - 021 تماس حاصل نمائید.